X
14 مرداد

سریال داریوش به کارگردانی هادی حجازی فر تهیه و تولید شده است با بیوگرافی بازیگران سریال داریوش همراه مگ آیفوم باشید.

  • بیوگرافی هادی حجازی فر

هادی حجازی‌ فر متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ است . وی فارغ التحصیل رشته کارشناسی نمایش عروسکی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.
او بازیگری را در دورهٔ دانشجویی با بازی در مزرعه پدری شروع کرد.

ایستاده در غبار ، ماجرای نیمروز، لاتاری ، رد خون از جمله فیلم های سینمایی است که او در آن به نقش آفرینی پرداخته است.

ژیلا شاهی متولد ۲۲ اسفند ماه سال ۶۴ است. وی فارغ التحصیل رشته تاریخ در مقطع لیسانس است. ژیلا شاهی از ۱۶ سالگی در کانون پرورش فکری کار تیتر را آغاز کرد.

او در فیلم های سینمایی زیادی نظیر موقعیت مهدی، شیطان وجود ندارد، زغال، قصرشیرین، روزهای نارنجی، لرد، پرسه در حوالی من، فصل فراموشی فریبا، خاکستر و برف، دلتنگی های عاشقانه، روییدن در باد و… به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی بازیگران سریال داریوش+ عکس های شخصی

محسن قصابیان متولد ۱ مرداد ۱۳۴۸در قوچان است. او به عنوان بازیگر، کارگردان، مجری، نویسنده فعالیت دارد. وی با بازی در فیلم نیوکاسل و منصور به شهرت رسید.او متاهل است و دو پسر دارد.

بازی در فیلم سینمایی افسون گل سرخ، هامین، نیوکاسل، بچه های گروهان بلال، منصور، بچه های دهکده، تونل، ماه ریز، گنج، تفنگ سر پر، جای تو خالی و… به ایفای نقش پرداخت.

  • بیوگرافی رامین راستاد 

وی متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ در مشهد است. او در این سریال بازیگر نقش اکبر هاشمی رفسنجانی است. او در سریال های زیادی نظیر زیرخاکی، نجلا۲، قصه های تبیان، معمای شاه، تبریز در مه، مثل هیچ کس،جراحت، پیامک از دیار باقی، مروارید سرخ و… به ایفای نقش پرداخته است.

مطلب پیشنهادی  کوکب در سریال ملکه گدایان کیست؟بیوگرافی فاطمه نیشابوری + عکس

امیر نوروزی متولد ۳۰ مهر ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر است. وی فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر می‌باشد. او بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و از میان مهم‌ترین کارهایش در حوزه نمایش می‌توان به «روز پزشک» ، «لانچر5» و «B5-6» اشاره داشت. امیر نوروزی برای بازی در نمایش «B5-6» در دو جشنواره تئاتر دانشگاهی و جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مورد تقدیر قرار گرفت.

  • بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۷ است.
او فعّالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با بازی در عصر جمعه آغاز کرد. وی برای نقش‌آفرینی در اتوبوس شب و ماجرای نیمروز نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد.

  • بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ است.
او فارغ التحصیل رشتهٔ ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه است. فیلم چهارشنبه‌سوری نخستین حضور او در سینما و تئاتر نیمروز خواب آلود نخستین کار حرفه‌ای او بود.

  • بیوگرافی علیرضا کمالی نژاد

علیرضا کمالی‌نژاد متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ است‌
او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. بازی در سریال لحظه گرگ و میش یکی از بهترین فعالیت های هنری او است.

  • بیوگرافی عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی‌فر متولد ۱۷ شهریور ۱۳۵۹ است. وی فعالیت های هنری خود را با تئاتر آغاز کرد .‌وی با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی روزگار خوش حبیب آقا در میان مردم محبوب شد. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی سه دونگ سه دونگ به شهرت رسید.
حضور در مجموعه های تلویزیونی نظیر بیدارباش، باغ شیشه‌ای، خانه اجاره‌ای، پنج دری و خوشنام و فیلم سینمایی خروس جنگی و دیوار از مهم ترین فعالیت های هنری او است.

مطلب پیشنهادی  بیوگرافی علی فروتن بازیگر نقش محمود اعتماد زاده در سریال خاتون | عکس شخصی

بیوگرافی بازیگران سریال داریوش+ عکس های شخصی

رایان سرلک زاده متولد ۲۱ اسفند ماه سال ۱۳۹۲ در تهران است.
او تک‌فرزند است پدرش طراح و معمار و مادرش کارشناس شیمی است.
استعداد بی نظیر او در حوزه بازیگری با دابسمش های او از بازیگران مورد علاقه اش آغاز شد. پدر و مادر رایان او را در کلاس های بازیگری ثبت نام کردند و او توانست در ۵ سالگی برای فیلم سینمایی راند چهارم به ایفای نقش بپردازد.
بازی در سریال زیرخاکی در رمضان ۱۳۹۹ در کنار پژمان جمشیدی و ژاله صامتی سبب شهرت وی گردید.

  • خلاصه داستانی سریال داریوش

داستان سریال داریوش درباره شخصیت خلافکاری به نام داریوش است که سالها قبل در ایران مرتکب قتل و سرقت شده و به ترکیه فرار کرده است. اکنون به او گفته شده که رضایت خانواده مقتول جلب شده و می تواند به ایران بازگردد اما ماجرای بازگشت برای او چالش های بیشتری را به دنبال آورده است. زیرا که از او خواسته شده محل دفن طلاهایی که درآن سالها سرقت شده بود را لو بدهد و …

  • بازیگران سریال داریوش

هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر، رامین راستاد، محسن قصابیان، امیر نوروزی، رایان سرلک و… از بازیگران سریال داریوش هستند.

  • زمان پخش سریال داریوش 

سریال داریوش چهارشنبه های هر هفته ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم نت پخش می شود.

  • سریال داریوش چند قسمت است؟

داریوش در فصل اول ۱۳ قسمت است


برچسب ها :

نظر خود را بنویسید