X
20 اردیبهشت

در ابتدا باید بگوییم که این گوشی حداقل در رقابت با تلفن های هوشمند 2021 که بعضی ها قیمتی نامتعارف به نسبت مشخصاتشان دارند، شروع بسیار خوبی داشته است.

معرفی و مشخصات گوشی Oppo Reno 5 Pro 5G

Reno 5 Pro 5G  مجموعه ای از ویژگی های اصلی سری های قبلی Reno 4 Pro  را دارد اما این بار تنها با یک SoC قدرتمندتر با قابلیت 5G ، باتری کمی بزرگتر و دوربینی با قابلیت های جدید تر عرضه شده است. این تلفن همراه جزو اولین گوشی هایی است که در هند مجهز به SoC Dimensity 1000+ MediaTek است. Oppo تمام این امکانات را تقریباً با همان قیمت قبلی خود در Rs ارائه می دهد.

طراحی و نمایشگر Oppo Reno 5 Pro 5G

Oppo Reno 5 Pro 5G نیز مانند سری های قبلی بسیار باریک و سبک است ، ضخامت آن 7.6 میلی متر و وزن آن فقط 173 گرم است. این ویژگی ها به شما احساس خوبی خواهد داد و نگه داشتن و استفاده حتی برای مدت های طولانی بسیار راحت است. قاب براق ، چسبندگی مناسبی را ارائه می دهد و پشت شیشه ای بافتی این گوشی هنگام برخورد با نور ، در کنار مقاومت در برابر اثر انگشت ، درخشش بی نظیری دارد. اوپو گزینه رنگی Starry Black را نیز ارائه می دهد.

معرفی و مشخصات گوشی Oppo Reno 5 Pro 5G

معرفی و مشخصات گوشی Oppo Reno 5 Pro 5G + تصاویر

همانند مدل قبلی خود ، Oppo Reno 5 Pro 5G از صفحه نمایش 6.5 اینچی “صفحه نمایش بدون حاشیه” AMOLED با لبه های خمیده بهره می برد. این رزولوشن دارای رزولوشن کامل + HD ، روشنایی بالای 1100nits ، سرعت نمونه برداری لمسی 180Hz و نرخ تازه سازی 90Hz است. این صفحه نمایش دارای چندین گواهینامه برای انتشار کم نور آبی است و همچنین دارای قابلیت HDR10 + است. اوپو از شیشه ضد خش Panda برای صفحه پشت (Corning Gorilla Glass 3 برای نسخه مشکی) و Corning Gorilla Glass 5 روی صفحه نمایش استفاده کرده است.

به طور کلی ، طراحی Oppo Reno 5 Pro 5G بسیار چشم نواز است و دلیل اصلی آن باریک بودن و وزن کم آن است. با وجود این که این گوشی از قاب پلاستیکی برخوردار است و دوربین های عقب به سختی از آن بیرون زده اند ، کیفیت ساخت خوبی دارد و این گوشی را می توانید به راحتی در جیب خود قرار دهید و احساس سنگینی نکنید.

مطلب پیشنهادی  مشخصات و تصاویر گوشی Samsung Galaxy F52 5G سامسونگ

معرفی و مشخصات گوشی Oppo Reno 5 Pro 5G

مشخصات و نرم افزار Oppo Reno 5 Pro 5G

یکی از به روزرسانی های بزرگ در Oppo Reno 5 Pro 5G MediaTek Dimensity 1000+ SoC است که در ماه می سال گذشته اعلام شد و اکنون فقط به هند رسیده است. در واقع ، این اولین Dimensity SoC است که با یک تلفن هوشمند در هند آغاز به کار می کند. این محصول با سری اسنپدراگون 865 کوالکام رقابت می کند و بر اساس یک فرایند 7 نانومتری شامل چهار هسته ARM Cortex-A77 و چهار هسته ARM Cortex-A55 ساخته شده است. این مدل یک مودم 5G یکپارچه دارد و از اتصال بی سیم مانند Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کند.

اوپو Reno 5 Pro 5G را با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. این تلفن همچنین دارای یک باتری 4350 میلی آمپری (بزرگتر از آن در رنو 4 پرو) و همان فناوری شارژ سریع 65W Super VOOC 2.0 است.

Reno 5 Pro از ColorOS 11.1 استفاده می کند که مبتنی بر اندروید 11 است. این فرم از لحاظ فرم و عملکرد تقریباً مشابه آنچه قبلاً در تلفن های هوشمند قبلی Oppo دیده بودیم ، است.این نسخه همچنین دارای نرم افزار های کاربردی از پیش نصب شده فراوانی می باشد که شما را از این لحاظ بی نیاز می کند.

معرفی و مشخصات گوشی Oppo Reno 5 Pro 5G

معرفی و مشخصات گوشی Oppo Reno 5 Pro 5G + تصاویر

عملکرد و عمر باتری Oppo Reno 5 Pro 5G

سبکی و باریک بودن این گوشی از حسن های آن است و حسگر اثر انگشت سریع شما را در استفاده های طولانی مدت خسته نخواهد کرد.

صفحه نمایش با کیفیت بالا و میزان روشنایی بسیار قابل قبولی حتی در زیر نور خورشید دارد. رنگ ها در این گوشی تند و تیز است که دیدن فیلم ها را به یک تجربه سرگرم کننده تبدیل می کند. فیلم های HDR چه به صورت محلی و چه هنگام پخش از طریق YouTube بسیار خوب به نظر می رسند. نرخ تازه سازی 90 هرتز باعث پیمایش در منوها می شود. Reno 5 Pro 5G قادر است از پس برنامه ها و بازی های سنگین با سهولت نسبی برآید. Call of Duty: Mobile و Asphalt 9: Legends در بالاترین تنظیمات گرافیکی این گوشی، بسیار خوب اجرا می شوند.

مطلب پیشنهادی  اینترنت، مکالمه، پیامک ویژه سیم کارت اولی ها

باتری رنو 5 پرو 5G با ظرفیت 4350 میلی آمپر عرضه شده است که با توجه به SoC قدرتمند بسیار خوب است. در استفاده های عادی این گوشی یک روز و نیم میتواند شما را از دریافت شارژ بی نیاز کند. هنگام استفاده از شارژر همراه 65W ، باتری نیز به سرعت باورنکردنی شارژ می شود. یعنی برای پر کردن باتری این گوشی شما تنها نیم ساعت زمان احتیاج دارید.

دوربین های Oppo Reno 5 Pro 5G

Oppo Reno 5 Pro 5G از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می برد که وضوح بالاتری نسبت به سنسور 48 مگاپیکسلی در Reno 4 Pro دارد. با این حال ، بقیه مشخصات یکسان هستند – یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه فوق العاده عریض ، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین تک رنگ 2 مگاپیکسلی در پشت وجود دارد. همچنین برای سلفی نیز یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. سیستم فوکوس خودکار نسبتاً سریع است و ثبت تصاویر از نزدیک حتی در نور ضعیف را نیز آسان می کند.

معرفی و مشخصات گوشی Oppo Reno 5 Pro 5G

نتیجه گیری :

Oppo Reno 5 Pro 5G یک بسته خوب در این رنج قیمت می باشد.

و از از ویژگی های این گوشی میتوان به :

  • طراحی قابل قبول
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • عمر باتری طولانی
  • شارژ بسیار سریع
  • دوربین فوق العاده

اشاره کرد که این گوشی را به نسبت رقبا متمایز می کند.


برچسب ها :

نظر خود را بنویسید