X
28 اردیبهشت

مگ آیفوم: داشتن موهای زیبا و سالم یکی از مهم ترین دغدغه های افراد محسوب می شود. می توانید برای شانه کردن موها از شانه ی چوبی استفاده نمایید. استفاده از شانه چوبی تاثیری زیادی بر سلامت مو از جمله کاهش ریزش مو و شوره دارد.

اگر پوست سرتان سالم باشد مو های خوبی خواهید داشت. استفاده از شانه چوبی در مقایسه با شانه پلاستیکی و برس های فلزی فشار بیشتری به پوست سر می آورد در نتیجه سبب گردش خون و ماساژ سر می شود و از این طریق به سلامت مو کمک می کند.

جلوگیری از شکستگی مو، ریزش مو و شوره با شانه های پلاستیکی

استفاده از شانه چوبی باعث می شود تا روغن های طبیعی موجود در پوست سر بر روی موها به صورت یک دست پخش شود و موها تغذیه شود علاوه بر این از شکستن مو ها نیز جلوگیری می کند ریزش مو را نیز کاهش می دهد.

مطلب پیشنهادی  دمنوش های عالی برای بهبود سرماخوردگی

چرب شدن پوست سر و مو یکی از مهم ترین مشکلات سلامت مو است. استفاده از شانه چوبی در مقایسه با شانه های پلاستیکی و فلزی چربی و روغن های طبیعی را به صورت یکنواخت تر در مو ها پخش می کند و از تجمیع چربی در یک ناحیه خاص جلوگیری می کند از این رو از چرب شدن سریع مو جلوگیری می کند.

شانه های چوبی به صورت دندانه های بزرگ با فاصله ی زیاد از یکدیگر طراحی و تولید شده اند و از کشیده شدن مو در زمان شانه زدن جلوگیری می کند به دلیل فاصله ی زیاد از هم از شکستگی مو ها جلوگیری می کند.

استفاده از شانه چوبی و تاثیر آن در کاهش ریزش مو و شوره مو

حل مشکل شوره مو 

شما هم دچار شوره سر هستید؟ پشنهاد می کنم حتما از یک شانه چوبی استفاده کنید. نرم بودن و لطافت شانه چوبی از ویژگی های منحصر به فرد آن است. استفاده از شانه چوبی از تولید شوره و پوسته پوسته شدن پوست سر جلوگیری می کند.

مطلب پیشنهادی  13 ماده غذایی مفید برای کنترل دیابت

شانه زدن مو با شانه فلزی و پلاستیکی سبب جذب بیشتر موارد، ذرات خارجی و آلودگی ها به مو ها می شود اما شانه های چوبی این ویژگی را ندارند. در نتیجه موها دیرتر چرب و کثیف می شود.

شانه چوبی مناسب برای پوست های حساس

اگر پوست سرتان حساس است و فورا واکنش نشان می دهد پیشنهاد می کنم از شانه های پلاستیکی و فلزی استفاده نکنید.

استفاده از شانه های چوبی به حفظ سلامت پوست سر و موهایتان کمک می کند علاوه بر این شانه های چوبی از مواد طبیعی تولید شده است.


برچسب ها :

نظر خود را بنویسید