X
3 تیر

مگ آیفوم: شبنم قربانی یکی از بازیگران توانمند حوزه ی تئاتر، سینما، تلوزیون است. فعالیت خود را در حوزه ی بازیگری با تئاتر شروع نموده است. تحصلات این بانوی هنرمند در حوزه ی بازیگری است. همراه ما باشید با بیوگرافی شبنم قربانی

  • بیوگرافی شبنم قربانی 

شبنم قربانی متولد دهه ی 60 است. او متاهل است و با امیر میرشکاری، صدا بردار در اسفند ماه 99 ازدوج کرده است. یکی از بهترین نمونه کار های این بازیگر در حوزه ی تئاتر، نمایش یک مساوی چهار و سایکوسیس ۴:۴۸ است.

اولین سریالی که خانم شبنم قربانی در آن به ایفای نقش پرداخت سریال گرگ و میش بود که در کنار بازیگرانی نظیر فاطمه گودرزی، المیرا دهقانی، شهره سلطانی، فرید سجادی حسینی و… و به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 96 پخش شد.

  • کارنامه هنری شبنم قربانی

بازی در فیلم کویر امروز، لحظه ی گرگ و میش و نمایش های گوناگون دیگر به نقش آفرینی پرداخته است.

مطلب پیشنهادی  بیوگرافی شکیب شجره بازیگر سریال خائن کشی+ همسرش | عکس های شخصی

این بازیگر محبوب نقش سارا در ملکه گدایان را بازی می کند. در این سریال سارا و البرز قرار است در ترکیه با هم ازدواج کنند که خبر میرسد پدر البرز به کما رفته ….

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی در سریال طوبی

  • خلأصه داستانی سریال طوبی

سریال «طوبی» روایتی است از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ با مضمون خانواده و پیاده‌روی اربعین پیوند خورده است. داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی تا … .

  • زمان پخش سریال طوبی مشخص شد

طوبی قرار است از 13 مرداد ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه یک سیما برود بازپخش آن را نیز ساعت ۱۱صبح و ۱۵ روز بعد می توانید تماشا کنید.

  • بازیگران سریال طوبی

در سریال تلویزیونی طوبی بازیگران زیادی نظیر هومن برق نورد ، مهدی سلوکی، امین زندگانی، فرهاد آئیش ، شبنم قربانی، فریبا متخصص ، رامین راستاد، سودابه بیضایی ، پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی ،اعظم کبودیان، شهین تسلیمی، شیما جعفرزاده، زهرا سزاوار، حسین باشه آهنگر، فرید قبادی، یلدا قشقایی، محمد شهریاری، مریم موسویان، مهدی رحیمی، محمدرضا هلال زاده، علی میری،محمد امیری، محمد رشنو، آرزو مجیدی، شاپورکلهر، بهراد خرازی، نیلوفر شیخ، محمدرضا سامیان، امیر حسین نعمتی و… به ایفای نقش می پردازند.

مطلب پیشنهادی  بیوگرافی فرمانده هیاب در سریال سرزمین بادها -اوه یون آه + همسرش | عکس های شخصی

پیچ اینستاگرام شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی در سریال طوبی 

 تصاویر شبنم قربانی  

شبنم قربانی در سریال لحظه ی گرگ و کیش

شبنم قربانی در سریال ملکه گدایان 

تصویر شبنم قربانی در نقش سارا ملکه گدایان 

شبنم قربانی در کنار باران کوثری

شبنم قربانی در نقش سارا ملکه گدایان 


برچسب ها :

نظر خود را بنویسید