امروزه داشتن یک وب سایت شرکتی به اندازه داشتن یک مغازه، دفتر یا شماره تلفن حیاتی است. تحقیقات نشان داده است که تعداد زیادی مشتریان از برندها انتظار دارند که محتوای آنلاین در مورد تجارت خود داشته باشند.
چرا دیگر صبر کنید مشتریان شما به دنبال شما هستند! اگر صاحب کسب و کاری هستید یا اداره می کنید که آن شغل شما را وارد دنیای آنلاین نکرده است، همین حالا نسبت به سفارش سایت شرکتی اقدام کنید. در اینجا 10 دلیل وجود دارد که شما را متعجب می کند که چرا زودتر این کار را انجام نداده اید.
- حضور آنلاین 24 ساعته
داشتن یک وب سایت به این معنی است که مشتریان همیشه می توانند شما را در هر زمان و هر مکان پیدا کنند. حتی در خارج از ساعات کاری، وب سایت شما همچنان به یافتن مشتریان جدید و ایمن سازی آنها ادامه می دهد. این به کاربر راحتی را ارائه می دهد زیرا آنها می توانند در راحتی در خانه خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، بدون فشار اضافی برای خرید. به علاوه، از آنجایی که امروزه بیشتر شرکتها وبسایت خود را دارند، این احتمال وجود دارد که با آفلاین ماندن، مشتریان خود را در مقابل رقبای خود از دست بدهید.
- تبادل اطلاعات
در ساده ترین حالت، یک وب سایت راهی سریع و آسان برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان فراهم می کند. میتوانید ساعات کاری خود را فهرست کنید، اطلاعات تماس، تصاویر مکان یا محصولات خود را نشان دهید و از فرمهای تماس برای تسهیل درخواستهای مشتریان بالقوه یا بازخورد مشتریان موجود استفاده کنید. حتی میتوانید ویدیوهای تبلیغاتی را بارگذاری کنید تا واقعاً مشتریان خود را جذب کنید و کسب و کار خود را به روشی مؤثر و مقرون به صرفه بفروشید. این همچنین یک راه خوب برای تبلیغ کانال های رسانه های اجتماعی و ایجاد یک جامعه با مشتریان خود است
- اعتبار
در دنیای مدرن امروزی، این انتظار وجود دارد که هر شرکت معتبری به نوعی حضور آنلاین داشته باشد. مشتریان بالقوه به احتمال زیاد به هر کسب و کاری که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی ندارد بی اعتماد خواهند شد و همین امر را می توان در مورد نداشتن وب سایت و آدرس ایمیل نیز گفت. اینها ابزارهای مفیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم در مورد کسب و کار شما با مشتریان و پاسخ به همه چیزهایی هستند که ممکن است داشته باشند. علاوه بر این، داشتن یک وبسایت با کیفیت خوب و استفاده آسان باعث میشود مشتریان با استفاده از خدمات شما احساس راحتی کنند، زیرا تصور میکنند میتوانند انتظار تجربه مثبت یکسانی را در همه زمینههای کسبوکار شما داشته باشند.
- هزینه ها را کاهش می دهد
علاوه بر نمایش اطلاعات، میتوانید از وبسایت خود برای فروش مستقیم کالاها و خدمات به مصرفکنندگان نیز استفاده کنید، در برخی موارد نیاز به استفاده از فروشگاههای فیزیکی که شامل هزینههای عملیاتی زیادی هستند (دستمزد کارکنان، اجاره، خدمات آب و برق) را از بین میبرد.). حذف این هزینه ها همچنین به شما این امکان را می دهد که قیمت های خود را کاهش دهید و به کسب و کار خود مزیت رقابتی واقعی بدهد. همچنین می تواند به صورت داخلی در کسب و کار شما استفاده شود. آیا خبری دارید که بخواهید با همکاران به اشتراک بگذارید یا اطلاعات مهمی دارید که توسط مدیریت قابل دسترسی باشد؟ داشتن یک وب سایت داخلی می تواند زمان زیادی را برای شما صرفه جویی کند زیرا هر چیزی که نیاز دارید یک مکان است و در هر زمان می توان به آن دسترسی داشت. فرض کنید شما در یک شهر کوچک مانند گرگان مغازه یا شرکت دارید، در صورت سفارش طراحی سایت در گرگان می توانید برند خود را به تمام کشور و یا حتی در سراسر جهان معرفی کنید.
- گسترش بازار
از آنجایی که سایت شما برای همه در سراسر جهان قابل دسترسی است، توانایی عبور از موانع جغرافیایی هرگز آسان تر نبوده است. هر کسی، از هر کشوری، می تواند شرکت شما را پیدا کند و به همین دلیل، اکنون یک مشتری بالقوه است.
- بینش مصرف کننده
ابزارهای تحلیلی به شما این امکان را میدهند که مشخص کنید مشتری معمولی شما چه کسی است، چگونه شما را پیدا کرده است، چه چیزی را دوست دارد، و کسب و کار خود را برای به حداکثر رساندن خرید از طریق سایت خود تطبیق دهید. طیف متنوعی از دادههای موجود همچنین میتواند به شما در درک بهتر نحوه تأثیر کانالهای رسانههای اجتماعی بر برند شما کمک کند و حتی میتواند فرصتهایی را برای تغییر جنبههای آفلاین کسبوکارتان مانند زمان افتتاح شعب، تبلیغات و محدودههای محصول برجسته کند.
- تبلیغات
ابزارهایی مانند گوگل ادوردز یا تبلیغات در فیس بوک به شما این قدرت را می دهد که با دقت و اطمینان بیشتری نسبت به روش های سنتی تبلیغات آفلاین به مشتریان دسترسی پیدا کنید. سئو و تبلیغات آنلاین راه بسیار خوبی برای کمک به افزایش آگاهی هستند، اگر به درستی انجام شود، ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد. اولین شرکتی باشید که یک مشتری جدید بالقوه هنگام جستجوی آنلاین یک محصول یا خدمات خاص می بیند و از صفحه تماس وب سایت یا ویژگی های تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید تا خرید یک محصول یا یافتن یک فروشگاه خرده فروشی را آسان تر از همیشه کنید.
- رقبای آنلاین
اگر وبسایتی ندارید، به احتمال زیاد رقیب شما این کار را خواهد کرد، این بدان معناست که شما در به دست آوردن مشتریان جدید از دست میدهید و میتوانید در خط مقدم ذهن آنها باشید. بسیار مهم است که هیچ فرصتی از دست نرود و با رقابت به دست نیاید.
- خدمات مشتری آنلاین
وب سایت ها راه آسان تری برای رسیدگی به خدمات مشتری ارائه می دهند. با ارائه پاسخ به سوالات متداول در بخش پرسشهای متداول (سوالات متداول) میتوانید هزینههای خدمات مشتری را کاهش دهید و در وقت و هزینه خود صرفهجویی کنید و همچنین اطلاعات بسیار بیشتری را ارائه دهید. این همچنین به این معنی است که مشتریان می توانند فوراً پاسخ دریافت کنند و در زمان صرفه جویی می کنند که به تشویق روابط مثبت مشتری در دراز مدت کمک می کند.
- فرصت رشد
وبسایتها، به طور کلی، راههای بسیار خوبی برای ارائه مکانی هستند که سرمایهگذاران بالقوه میتوانند به آن مراجعه کنند. این نشان می دهد که شرکت شما در مورد چه چیزی است، چه چیزی به دست آورده است و چه چیزی می تواند در آینده به دست آورد.
نظر خود را بنویسید