X
3 شهریور

مگ آیفوم: نمایندگان ایران در مراسم افتتاحیه پارالمپیک 2020 با کت شلوار و مانتو های جذاب به رنگ های خاکستری و قرمز حاضر شدند، تا در جشن بزرگ افتتاحیه رقابت های پارالمپیک حاضر بشوند.

پارالمپیک مجموعه ای از رقابت های ورزشی زیر نظر اتحادیه المپیک برای افراد دارای محدودیت و معلولیت های جسمانی مختلف می باشد.

پارالمپیک یکی از قدیمی ترین رقابت های ورزشی برای افراد با محدودیت جسمانی می باشد که از قرن 20 میلادی در جریان می باشد. در پارالمپیک نمایندگان از هر کشوری می توانند تحت نظر پرچم کشور خود حاضر شوند و به رقابت بپردازند.

ایرانیان همیشه سابقه خوب و درخشانی در حضور از پارالمپیک دارند و همیشه با مدالی خوشرنگ به سرزمین خود برگشته اند. کاروان ایران در این دوره از بازی‌های پارالمپیک با ۶۲ ورزشکار و ۲۱ نفر کادر فنی در ۱۰ رشته ورزشی پاراوزنه برداری، پاراتیروکمان، پارادوومیدانی، پاراتکواندو، پارادوچرخه سواری، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، پاراکانو، پاراجودو و پاراتیراندازی حضور خواهد داشت. شعار کاروان ایران در این دوره از رقابت های پارالمپیک توکل، تلاش و افتخار می باشد.

مطلب پیشنهادی  صحبت های جنجالی حجت الاسلام شهاب مرادی در برنامه شبکه 3 در خصوص مشهدی ها !

افتتاح پارالمپیک توکیو 2020 همراه با رونمایی از لباس نمایندگان ایران در پارالمپیک 2020

جشن افتتاحیه پارالمپیک 2020 توکیو

دیروز در شهر توکیو ژاپن طی جشنی بزرگ و درخشان پارالمپیک 2020 شروع شد. جشن المپیک با پرواز چندین هواپیما و نمایش زیبای آن ها شروع شد. پارالمپیک 2020 که دهمین دوره از این رقابت ها می باشد قرار است تا 14 شهریور 1400 ادامه داشته باشد.


برچسب ها :

نظر خود را بنویسید